نوشته شده توسط : pari

رادار نقطه کور سانتافه

در این بخش از مطلب قصد داریم که درباره‎ی رادار نقطه کور سانتافه بیشتر صحبت کنیم.در تمام خودروها نقاطی در کنار و پشت ماشین وجود دارند که راننده نمی‎‌تواند آن‌ها را در آینه‌های خود ببیند، این نقاط را با نام نقاط کور می‌شناسیم. بسیاری از تصادفات هم به دلیل عدم دید راننده در همین نقاط کور است به این صورت که در مواردی که راننده قصد دارد مسیر خود را تغییر داده و از یک لاین به لاین دیگر برود، خودروهای موجود در نقطه کور خود را ندیده و این موضوع سبب حادثه می‌شود. برای جلوگیری از چنین تصادفاتی و اطلاع داشتن از خودروهای اطراف، سیستم هشدار نقاط کور Blind Spot Information System یا رادار نقطه کور طراحی و تولید شده است. این سیستم در خودروهای امروزی به عنوان یک آپشن مطرح است اما خیلی از خودروها فاقد آن هستند. یکی از خودروهایی که می‌توان این آپشن را روی آن نصب کرد، سانتافه است. رادار نقطه کور سانتافه | خرید رادار نقطه کور خودرو سانتافهاکثر خودروهای لوکس امروزی به این آپشن مجهز هستند و این درحالیست که تمام خودروها و تمام رانندگان نیاز به استفاده از این آپشن را دارند. همانطور که گفته شد این مطلب برای عزیزانی که خودرو سانتافه دارند و قصد بهره‌مندی از این آپشن را دارند تهیه شده است تا درباره‌ی نحوه عملکرد، مزایا، قیمت، خرید و نصب آن اطلاعاتی را خدمت شما بیان کنیم. فروشگاه آپشن کار که یک مرکز معتبر در زمینه‌ی ارائه کالاهای مرتبط با خودرو است، امکان خرید رادار نقطه کور سانتافه را برای شما فراهم کرده است. همچنین این شرایط مهیا شده تا قبل از خرید این سیستم، با کارشناسان خبره ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان آن‌ها در مورد این آپشن برخوردار شوید. رادار نقطه کور اپشن جدیدی در خودروها است که می‌تواند اشیا و خودروهای پشت و اطراف خودرو را با هشدارهایی که در هرسیستم متفاوت است، اطلاع دهد. این هشدارها به صورت‌ هشدارهای صوتی، لرزشی و یا بصری وجود دارند و در هر سیستم برای جلوگیری از تصادفات از یکی از انواع این هشدارها استفاده می‌شود. برای مثال شیوه‌ی هشدار بصری به این صورت است که هنگام تشخیص مانع، سریعا برای هشدار به راننده یک چراغ زرد و یا قرمز رنگ، روی آینه خودرو نشان داده می‌شود. این رادار در قسمت عقب خودرو قرار داده می‌شود که میدانی با ابعاد 9.5 متر در 3 متر دارد و هنگامی که یک خودرو و یا هر چیز دیگری وارد محدوده و میدان این رادار شود، وجود آن تشخیص داده شده و سریعا بنا به نوع سیستم به راننده هشدار داده و حضور آن وسیله به اطلاعش می‌رسد. بیشترین زمانی که ممکن است وجود این آپشن حیاتی باشد، زمانی است که پیش روی شما حادثه‌ای پیش آمده و سریعا نیاز به تصمیم‌گیری دارید که ترمز کرده و بایستید یا با تغییر لاین به اصطلاح مانع را رد کنید. در این زمان قبل از تغیییر مسیر لازم است مطمئن شوید که در نقطه کور شما هم خودرویی وجود ندارد. بسیاری از حوادث رانندگی به همین صورت و در موقعیتی این چنینی پیش آمده‌اند. بنابراین می‌توان گفت استفاده از این آپشن برای تمام خودروها الزامی به‌نظر می‌رسد اما خیلی از خودروها فاقد آن بوده و راننده باید درصورت تمایل به استفاده از آن، خودش اقدام به تهیه و نصب این رادار داشته باشد.

دوربین 360 درجه خودرو میتسوبیشی اوتلندر

خرید دوربین 360 درجه میتسوبیشی اوتلندر نیز همانند هر آپشن دیگر خودرو و به‌طور کلی همانند هر وسیله‌ی کم‌وبیش پیشرفته‌ای نیازمند بررسی و جست‌وجوی کافی ست تا به این طریق بتوان سیستمی باکیفیت را از فروشگاهی معتبر با خدمات پیش و پس از فروش مناسب خریداری و از هدررفتن سرمایه و وقت جلوگیری کرد. گذشته از این نصب دوربین 360 درجه میتسوبیشی اوتلندر کاری ست که به دانش، تجربه و مهارت تخصصی احتیاج دارد و انجام آن حتی از عهده‌ی افرادی که در زمینه‌ی نصب آپشن‌های خودرو فعالیت دارند نیز خارج است. پس عرضه‌ی یک سیستم دوربین 360 درجه خودرو میتسوبیشی اوتلندر با اجزای باکیفیت، نصب صحیح آن و ارائه‌ی خدمات پیش و پس از فروش مناسب، ویژگی‌های شاخصی هستند که فروشنده‌ی این سیستم بایستی دارا باشد.‌ فروشگاه آپشن کار با سال‌ها تجربه و تخصص در زمینه‌ی فروش آپشن‌های خودرو با ارائه‌ی مشاوره‌ی تخصصی رایگان پیش از فروش برای راهنمایی مشتریان در انتخاب مناسب‌ترین سیستم، عرضه‌ی محصولات باکیفیت و استاندارد با ویژگی‌های خاص و پیشرفته‌ای مانند امکان دید در شب، نصب سیستم دوربین 360 درجه با کمک کارشناسان متخصص خود در این زمینه و ارائه‌ی خدمات پس از فروش، دارای تمامی شاخصه‌های اشاره شده است. آپشن کار سعی دارد تا با عرضه‌ی بهترین سیستم دوربین 360 درجه خودرو میتسوبیشی اوتلندر بتواند گذشته از این‌که رانندگی را برای دارندگان این خودرو آسان‌تر می‌کند بتواند امنیت جانی و مالی بیشتری را برای رانندگان و دیگر افراد مرتبط فراهم ساخته و در کاهش احتمال تصادفات، کاهش میزان سرقت‌ها و نیز کاهش ترافیک شهرهای شلوغ نقش مؤثری داشته باشد. قابل‌توجه‌ترین نکته‌ای که می‌توان در مورد قیمت دوربین 360 درجه میتسوبیشی به آن اشاره داشت این است که تقریباً در تمامیِ موارد پرداخت یک هزینه، افراد به منافعی فکر می‌کنند که آن هزینه برای‌شان به دنبال خواهد داشت و چنان‌چه منافع بیشتر از هزینه باشند، فرد حاضر به پرداخت هزینه می‌شود و این قاعده برای سیستمی که مورد صحبت ما ست نیز صدق می‌کند. منافعی که نصب دوربین 360 درجه میتسوبیشی اوتلندر برای دارنده‌ی خودرو، راننده، سرنشینان خودرو، سرنشینان دیگر خودروها و عابران پیاده دارد آن‌قدر زیاد هست که به‌مراتب از قیمت این سیستم بیشتر باشد. تنها ویژگی‌ها و مزایایی که در این نوشته به آن‌ها اشاره شد خود گویای منافع قابل‌توجه استفاده از این سیستم هستند. گذشته از این فروشگاه آپشن کار قیمت دوربین 360 درجه خودرو میتسوبیشی اوتلندر را با کم‌ترین سود درنظر می‌گیرد تا خریداران محترم با حداکثر رضایت این آپشن را از آپشن کار خریداری کرده و از مزایای آن بهره‌مند شوند و فروشگاه نیز خود بتواند فروش بیشتری داشته باشد. برای آگاهی از قیمت‌های حداقلی آپشن کار تنها کافی ست تا با استفاده از شماره تلفن‌های ذکر شده در این صفحه با کارشناسان فروش ما تماس برقرار کرده و از جزئیات قیمت دوربین 360 درجه خودرو میتسوبیشی اوتلندر و دیگر انواع دوربین 360 درجه اطلاع پیدا کنید.

پدل شیفتر نیسان جوک

بخش زیادی از رانندگی به تعویض دنده اختصاص دارد که موجب خستگی راننده و کاهش کنترل او روی خودرو می‌شود. در این بین در بعضی از مواقع دنده درست جا نرفته و یا گیر می‌کند که خود از دغدغه‌های رانندگی محسوب می‌شود. برای رفع این موارد، خودروسازان توانستند طرحی پیاده کنند که ابتدا در خودروهای مسابقه استفاده می‌شد و بعدها در خودروهای سواری هم تست و اجرا شد. این وسیله پدل شیفتر است که کار تعویض دنده را انجام می‌دهد. پدل شیفتر یا دنده‌ی پشت فرمان روی بعضی از خودروها به صورت فابریک وجود دارد اما در میان خودروهایی که فاقد این آپشن هستند مانند سوناتا، نیسان جوک و… قابلیت نصب وجود دارد. فروشگاه آپشن کار پدل شیفتر را بعنوان یک آپشن در اختیار عزیزانی که مایل به نصب آن هستند قرار می‌دهد. در این مطلب به ارائه اطلاعاتی درباره‌ی پدل شیفتر نیسان جوک می‌پردازیم. برای خودروهای مختلف پدل‌های مختلفی وجود دارد و باید وجه کنید که حتما پدل مخصوص خودرو خود را تهیه کنید. از این رو ما در آپشن کار که مرکزی معتبر در امر توزیع کالاهای مرتبط با انواع خودرو و بخصوص خودرو نیسان جوک است، این آپشن را در اختیار شما قرار می‌دهیم. همچنین برای داشتن خریدی مطمئن امکان دریافت مشاوره رایگان قبل از خرید دنده پشت فرمان نیسان جوک را برای شما فراهم کرده‌ایم و شما می‌توانید با شماره‌هایی که در این صفحه درج شده تماس بگیرید تا از مشاوره رایگان توسط کارشناسان ما استفاده کنید. پدل شیفتر نیسان جوک | دنده پشت فرمان نیسان جوکاگر آپشن نصب شده روی خودرو عملکرد صحیحی نداشته باشد، درگیر هزینه‌های اضافی برای تعمیر آن خواهید شد و ممکن است آسیب‌های اساسی به خودرو شما وارد شود. راه حلی که برای جلوگیری از این موارد وجود دارد این است که در خرید اولویت‌تان قیمت و هزینه‌ی نصب پایین‌تر نباشد و به دنبال خرید کالای باکیفیت و اصل باشید و از فردی ماهر برای این کار کمک بخواهید. قیمت‌های منصفانه و رقابتی آپشن‌های نیسان جوک و خدمات نصب آن در آپشن کار، سبب جلب رضایت مشتریان ما و پیشی گرفتن از سایر رقبا شده است. همچنین برای خریدی آسان، سریع و امن امکان پرداخت نقدی و آنلاین هم برای شما وجود دارد. برای اطلاع از قیمت پدل شیفتر نیسان جوک و هزینه‌ دنده پشت فرمان نیسان جوک با شماره‌ی کارشناسان فروش ما که در این صفحه درج شده، تماس بگیرید. بسیاری از آپشن‌هایی که روزگاری تنها  برای خودروهای لوکس از آن کاربرد داشتند .حالا به آپشن‌هایی آن‌چنان ضروری تبدیل شده‌اند که دیگر کمتر اتومبیلی از آن‌ها بی‌بهره است. شما می توانید جهت سفارش و خرید هر یک از این آپشن ها به سایت آپشن کار مراجعه کنید




:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 فروردين 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: